Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Passar Baroe. Meer weten? Ontdek meer
Mirna
20 jun 2026 om 21:47
Ja was weer heerlijk en heel goed warm.
Tycho
19 jun 2026 om 18:05
Altijd goed! Het eten is lekker. De bezorging is snel. De mensen zijn heel vriendelijk. Ik heb weer heerlijk gegeten. Bedankt!
Marcel
19 jun 2026 om 12:33
Bestel er al jaren en het is iedere keer weer om te smullen
Nicole
14 jun 2026 om 21:21
heerlijk
Suzanne
14 jun 2026 om 20:22
het was heerlijk!!
john
13 jun 2026 om 21:56
prima eten
Jeroen
12 jun 2026 om 21:41
Hele vriendelijke en snelle bezorging en heerlijk eten
Monique
12 jun 2026 om 20:42
Snelle bezorging en goede kwaliteit.
Chrissy
7 jun 2026 om 18:05
Heerlijk gegeten, ruim voldoende voor 2 personen en snel bezorgd.
Nadine
7 jun 2026 om 2:36
lekker sate, snelle en vriendelijke bezorging
Ellen
1 jun 2026 om 18:21
Keurig op tijd bezorgd en zo ontzettend lekker, tot de laatste kruimel alles opgegeten. Zeer zeker gaan wij daar weer bestellen.
Es
29 mei 2026 om 19:43
Het was weer heeeeeerlijk!